Advertising Space For Rent

Tuesday, April 20, 2010

Tips Khas Untuk Lelaki Pendek


Benarkah lelaki yang pendek dikatakan sukar mencari pasangan?Adakah benar lelaki pendek mudah merasa rendah diri terutamanya bila berhadapan dengan wanita yang lebih tinggi daripadanya?Atau adakah benar kenyataan yang menyatakan lelaki pendek kurang maskulin?

Bukan tujuan aku untuk membuat provokasi terhadap isu ini,tapi tujuan aku adalah untuk membantu.Membantu yang aku maksudkan disini bukan bermakna aku boleh 'tinggikan' lelaki pendek,tapi membantu sedikit sebanyak lelaki pendek agar 'kelihatan' lebih tinggi dari ukuran badan anda yang sebenar.Jika kita telah dikurniakan dengan badan yang pendek bukan bermakna kita perlu merasa rendah diri.Cara berpakaian dapat membantu sedikit-sebanyak dalam penampilan anda sekaligus membolehkan lelaki pendek ini merasa lebih berkeyakinan bila berhadapan dengan masyarakat.

Klik link di bawah ini untuk mendapatkan tip-tip yang sungguh berguna bukan sahaja untuk lelaki pendek,malah sesuai juga untuk semua lelaki yang ingin kelihatan lebih bergaya dan segak.

How To Look Taller

3 comments:

tuan director said...

aku lelaki sederhana.ahaha

md nasir said...

>wan : sederhana dlm segala hal..samalah kita..syukur..

bina badan said...

Salam....dapatkan panduan bina otot badan yang lengkap dengan memiliki ebook ini....milikilah badan impian anda tak kira anda terlalu kurus atau gemuk...segalanya boleh dicapai jika anda ada kemahuan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails