Advertising Space For Rent

Thursday, March 4, 2010

"Vote For Me Please"!!


Perhatian Kepada Rakan-Rakan GB Sekalian!!

Korang ada join tak peraduan yang dibuat oleh "Baraka Telecom"?Peraduan ini diadakan untuk mencari nama baru bagi produk prepaid keluaran syarikat mereka yang akan dilancarkan tidak lama lagi.Hadiah yang ditawarkan lumayan jugak-RM20,000!!

Menurut laman web syarikat ini,apabila dilancarkan kelak,produk ini adalah prepaid pertama di Malaysia yang berlandaskan Shariah.Bagus jugak macam tu.Makin lama makin banyak produk-produk yang berunsurkan Islam di pasaran.
Aku baru sahaja daftar masuk peraduan nie.Jika anda semua rasa yang nama yang aku cadangkan itu sesuai dan nampak macam gerek jer,undilah aku yer..


Cara nak undi senang jer,anda semua hanya perlu klick pada "wadget" sebelah kiri atas blog aku nie dan ikut arahan seterusnya.Lepas korang undi tu,jangan lupa sertai sekali peraduan nie.Manalah tau,kalau tak rezeki aku rezeki korangkan..
"Vote For Me"!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails